مدل لباس مجلسی بسیار شیک و زیبا

مدل مانتو زنانه 2019,مدل مانتو دخترانه,مدل مانتو اسپرت,مدل مانتو تابستانی,مدل مانتو 2019,مدل مانتو مجلسی شیک,مدل مانتو 98

مدل لباس مجلسی بسیار شیک و زیبا

مدل مانتو زنانه 2019,مدل مانتو دخترانه,مدل مانتو اسپرت,مدل مانتو تابستانی,مدل مانتو 2019,مدل مانتو مجلسی شیک,مدل مانتو 98

عکس ها و تصاویر مربوط به باز شدن دریچه های سد زاینده رود

با جاری شدن آب در بستر زاینده رود،این رودخانه بار دیگر زنده شد و مردم دیار نصف جهان همزمان با عید سعید قربان کارناوال شادی به راه انداختند.
ایرنا:با باز شدن دریچه های سد زاینده رود در روز شنبه هفته جاری،جریان آب همزمان با عید سعید قربان بستر این رودخانه در نواحی شهر اصفهان را سیراب کرد و هم اینک شور و نشاط خاصی در شهر اصفهان برپاست.بسیاری از شهروندان اصفهانی بدنبال آب جاری شده در بستر این رودخانه درحرکتند و به شادمانی می پردازند.

آب زاینده رود، اکنون بستر این رودخانه در محله پارک ساحلی ناژوان اصفهان را طی کرده و به سمت پلهای تاریخی از جمله مارنان، سی و سه پل و پل خواجو در حرکت است .

پلیس و نیروهای انتظامی شهر اصفهان نیز برای جلوگیری از ترافیک در خیابانهای حاشیه این رودخانه حضور فعالی دارند و به خودروهای عبوری که برای مشاهده آب جاری شده در این رودخانه قصد دارند از حرکت باز ایستند، اجازه توقف نمی دهد.

برخی از جوانان اصفهانی نیز با برپایی کاروانال های شادی، همراه با آب زاینده رود در حرکت هستند.

به گزارش ایرنا،با جریان یافتن آب در رودخانه خشک شده زاینده رود در محدوده مرکزی شهری اصفهان بار دیگر شاهد حضور آبزیان و پرندگان آبی در این خطه خواهیم بود.

تالاب بین المللی ‘گاوخونی’ نیز که روزی با گلهای باتلاقی، آبزیان و پرندگان مهاجر محل زیبایی برای گردشگران بود و هم اینک به بیابانی لم یزرع تبدیل شده، این امید را دارد که شاید حیات دوباره خود را بازیابد.

جریان یافتن دوباره زاینده رود در آستانه اعیاد سعید قربان و غدیر این پیام شادی بخش را می دهد که اصفهان چشم انتظار آمدن مسافران به این خطه جذاب است.

همچنین کشاورزان شرق اصفهان بار دیگر به سوی مزارع راهی خواهند شد.

هرچند که ‘محمدعلی طرفه’ مدیر آب منطقه ای اصفهان روز شنبه گذشته در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا،جریان یافتن آب رودخانه زاینده رود را برای ۳۵ روز اعلام کرده بود ولی برخی اخبارحاکیست اگر بارشهای جوی بهبود یابد احتمال افزایش این مدت وجود دارد.

آب سد زاینده رود روز شنبه ۱۵ آبانماه ساعت شش صبح باز شده و امروز همزمان با عید سعید قربان به شهر اصفهان رسیده است.

مردم اصفهان که در سالیان گذشته بندرت شاهد خشکی زاینده رود بودند، اینک پس از حدود شش ماه و ۱۰ روز انتظار بیش از هرزمان دیگر قدر این رود را می دانند.

در کتابهای تاریخی که در وصف اصفهان نوشته شده ،از زاینده رود بعنوان رودی که منطقه کویر مرکز ایران را زنده می کند یاد شده است.

زاینده رود بدلیل عبور از پلهای زیبا و منحصر بفرد شهر اصفهان توجه جهانیان را به خود جلب کرده است و هر ساله گردشگران بسیاری به این شهر سفر می کنند تا از نزدیک آثار تاریخی و شور و نشاط این شهر را نظاره کنند.

پستهای مرتبط :
  • No Related Post

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد